Gyomortükrözés, vastagbéltükrözés altatásban

soap-bubble-1453847_1920
Altatásos vizsgálati lehetőségek aneszteziológus szakorvos közreműködésével: gyomortükrözés (Ösophago-Gastro-Duodenoskopia) és vastagbéltükrözés (Kolonoskopia)

A gyomortükrözés (Ösophago-Gastro-Duodenoskopia – amely a nyelőcső a gyomor és a nyombél átvizsgálását foglalja magába) és a vastagbéltükrözés (Kolonoskopia – amelyen a végbél és a vastagbél átvizsgálást értjük ) vizsgálatok altatásban is elérhetőek rendelőnkben, melyeket minden esetben aneszteziológus orvos közreműködésével végezzük el. A fenti endoszkópos eljárások fontos szerepet játszanak a gyomor és a bélrendszer betegségeinek felismerésében és kezelésében, azonban sokan tartanak a vizsgálat közben tapasztalható kellemetlenségektől.

Az altatásban végzett vizsgálatok különösen előnyösek azok számára, akik félnek a beavatkozástól vagy korábban rossz élményeik voltak ilyen vizsgálatok során. Az altatásnak köszönhetően a páciens semmilyen fájdalmat vagy kellemetlenséget nem érez, így a vizsgálat stresszmentesen és nyugodtan zajlik le.
Az altatás biztosítja, hogy a vizsgálatot végző orvos zavartalanul végezhesse a munkáját, így a lehető legpontosabb diagnózist állíthassa fel.

Az altatás kockázatát előzetes kérdőív segítségével aneszteziológus orvos tárja fel, és esetenként a kockázat csökkentése miatt akár aneszteziológiai konzíliumra is sor kerülhet.

Kérjük, ne habozzanak felkeresni minket, ha bármilyen kérdésük van a gyomor- vagy vastagbéltükrözés altatásban történő elvégzésével kapcsolatban. Fontos számunkra, hogy a lehető legkényelmesebb, legbiztonságosabb és legkíméletesebb módon tárjuk fel az esetleges megbetegedéseket.

Kérdésével keresse bátran ügyfélszolgálatunkat! 06 30 6055 309

Időpontkérés telefonon: 06 30 6055 309